reklama

Modlitba Vianoc

Na počiatku bolo Slovo a Slovo bolo u Boha a Boh bol to Slovo. Toto (Slovo) bolo na počiatku u Boha. Ním vzniklo všetko a bez Neho nevzniklo nič z toho, čo existuje. On je zdrojom všetkého života a svetlom pre každého človeka. To svetlo prekonáva temnotu sveta a tá temnota ho nikdy nepohltí. A to Slovo sa stalo človekom, ktorý žil medzi nami tu na zemi, a bol plný odpúšťajúcej lásky a pravdy. A niektorí z nás videli jeho slávu - slávu jediného Syna nebeského Otca.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

On, hoci sám bol Boh, nedomáhal sa božských nárokov, zriekol sa slávy a moci, a ochotne prijal úlohu najobyčajnejšieho človeka. Ba strpel aj také poníženie, že ho popravili na kríži ako najväčšieho zločinca. Ale práve preto ho Boh povýšil a jeho menu dal takú slávu, že sa pri jeho mene raz sklonia všetky bytosti, čo sú na nebi aj na zemi, aj pod zemou, a v úcte a na slávu Boha Otca každý vyzná, že Ježiš Kristus je Pán.

Pán sám nám dal znamenie: Hľa, panna počala, porodila syna a dala mu meno Immanuel - Jehošúah /Boh je záchrana/.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dieťa sa nám narodilo, Syn nám je daný, a kniežatstvo bude na jeho pleci, a nazvú jeho meno: Predivný, Radca, Silný Boh, Udatný Hrdina, Otec Večnosti, Knieža Pokoja. Veľká bude jeho vláda a nebude konca pokoju na tróne Dávidovom a v jeho kráľovstve, lebo ho upevní právom a spravodlivosťou odteraz až naveky.

Áno, toto dieťa bude príčinou pádu jedných a povýšenia druhých. Je znamením z Neba, proti ktorému sa mnohí postavia, a tak prezradia svoje zmýšľanie.

Áno, On je Záchranou božou, ktorú Boh pripravil pred tvárou všetkých ľudí, svetlo na zjavenie národom a slávu svojho ľudu Izraela.

Áno, duša zachránených zvelebuje Pána a náš duch plesá v Bohu, v svojom Spasiteľovi:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem Ježiš, že si bol potrestaný, aby mne mohlo byť odpustené, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že si bol ranený, aby som mohol byť uzdravený, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že si bol učinený hriechom mojou hriešnosťou, aby som mohol byť učinený spravodlivým Tvojou spravodlivosťou, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že si zomrel mojou smrťou, aby som mohol prijať Tvoj život, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že si sa stal prekliatím, aby som mohol vojsť do požehnania, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že si strpel moju chudobu, aby som mohol mať podiel na Tvojej hojnosti, chválim a uctievam Ťa!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem Ježiš, že si niesol moju hanbu, aby som mohol mať podiel na Tvojej sláve, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že si strpel moje odmietnutie, aby som mohol získať Tvoje a Otcovo prijatie, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že si bol odrezaný smrťou, aby som mohol byť spojený s Bohom naveky, chválim a uctievam Ťa!

Ďakujem Ježiš, že môj starý človek zomrel v Tebe, aby nový človek mohol ožiť vo mne, chválim a uctievam Ťa!

Milosť nášho Pána Ježiša Krista nech je s nami všetkými.

Sláva tomu, ktorý má moc upevniť nás vo viere podľa slov, ktoré nám sú zvestované o Ježišovi Kristovi. Bolo nám zjavené tajomstvo, ktoré od dávnych čias bolo pred ľuďmi skryté. Už proroci o ňom hovorili a na príkaz večného Boha majú teraz ľudia zo všetkých národov počuť túto dobrú správu, aby boli poslušní vo viere.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jemu jedinému, múdremu Bohu skrze Ježiša Krista sláva na veky.

Spracované v Duchu Svätého Písma Starej a Novej zmluvy

Milan Lehotský

Milan Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  98
  •  | 
  • Páči sa:  3x

staviteľ domu holubice na základe prijatia lásky k pravde Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu