reklama

Lucka,

z tvojich slov na mňa akoby zavanul pocit prázdnoty či ničoty. S podobným dotykom existenčnej bezútešnosti a nezmyselnosti som sa potýkal na prahu svojej dospelosti a po zvážení ponuky života tak, ako som ho videl žiť ľudí okolo seba, som sa rozhodol sa všetkého toho nezúčastniť. A keď som uvažoval o smrti teda o svojej smrti, ako tú všetku nezmyselnosť ukončiť, stalo sa niečo zvláštne a v mojom vnútri povstalo uvedomenie, že smrťou moje bytie neskončí, že existencia človeka presahuje fyzickú smrť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To ma prekvapilo, ale dalo mi to motiváciu žiť a tak som začal bojovať o svoj život a hľadať zmysel života. Nuž predieral som sa postupne cez úskalia rôznych filozofií a učení, najmä zen budhizmu, antrophosofie či advaity, ale všetky tieto učenia sa z istého dôvodu vyjadrovali k osobe Ježiša Krista. Postupne i mňa táto osoba zaujala a keď som sa dočítal, že najvyššia duchovná osoba je On – Ježiš, tak som na neho začal volať a čítať jeho príbeh.

A prečo ti to vlastne píšem?

Nuž, potom ako som dostal uvedomenie k motivácii bojovať o svoj život, s obdivom pozerám na ľudí, ktorí s takou ľahkosťou vhupnú do života, do manželstva, do rodiny, a nemajú zodpovedané základné otázky: Čo je zmyslom života? Čo je smrť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž, áno, na úmrtie svojich najbližších sa nedá vopred pripraviť, vždy je to veľmi, veľmi ťažké, ale keď máme pri sebe darcu večného života, máme nádej, že smrť nie je konečná inštancia.

Teda, keď som začal volať na Ježiša a čítať jeho odkaz v Biblii, časom ma začal veľmi silne priťahovať a podmanil si ma svojou láskou až som kapituloval a povedal som mu: Áno!

Lucka prajem ti, aby aj v tvojom živote bola nádej premáhajúca smrť, nádej vyvierajúca do večného života, nádej, ktorej kotvou je osoba láskyplného a odpúšťajúceho Ježiša Krista.

P.S.:

Teda, keď sme prijali večný život – Ježiša Krista, aj keď zomrieme, budeme žiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prešli sme zo smrti do života resp. prejdeme smrťou do večného života.

Milan Lehotský

Milan Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  98
  •  | 
  • Páči sa:  3x

staviteľ domu holubice na základe prijatia lásky k pravde Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu