reklama

Stretnutie s Bohom & Jasná správa o nejasnom konci sveta.

Všade naokolo je počuť neustály huriavk z prekypujúcich slov. Je však Slovo, ktoré má vlohu stať sa kameňom úrazu a skalou pohoršenia. A kto na tento kameň padne: doláme sa; a na koho padne tento kameň: toho rozmliaždi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A akoto už vo svete chodí, tento kameň, ktorý stavitelia zavrhli, práve On sa stal hlavným kameňom.

V plnosti času si toto Slovo oblieklo mäso a kosti, a stalo sa podobným ľudskej bytosti a nazvali ho menom:

Jehošua – Ježiš.

Ján, s prezývkou Syn hromu jeden z najbližších Ježišových priateľov, ktorý znášal útrapy a prenasledovanie spolu s tými, ktorí prinášajú Slovo a verejne svedčia o Ježišovi – bol v Pánov deň zmocnený Duchom a počul za sebou mohutný hlas ako zvuk trúby.

A keď sa obrátil, videlsedem zlatých svietnikov a v prostriedku medzi siedmimi svietnikmi podobný Synovi človeka, oblečený v dlhom rúchu až po nohy a cez prsia prepásaný zlatým pásom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hlavu a vlasy mal biele ako biela vlna – ako sneh; oči ako plameň ohňa; nohy podobné mosadzi rozžeravenej v peci; hlas ako hukot mnohých vôd. V pravej ruke mal sedem hviezd, z úst Mu vychádzal ostrý dvojsečný meč a tvár mal ako Slnko svietiace v plnej moci.

Keď ho uzrel, padol k jeho nohám ako mŕtvy. On však na Jána položil svoju pravú ruku a povedal:

Neboj sa! Ja som prvý a posledný a ten Živý.

Bol som mŕtvy, ale hľa, som živý na veky vekov. Amen.

A mám kľúče pekla i smrti. 

 

A tento Ján píše vo svojom liste tým, ktorí sa stali deťmi v Slove:

Vám sú odpustené hriechy pre Jeho meno!

A dieťa je v Slove:

Ďakujem Ježiš:

že si bol potrestaný, aby mne mohlo byť odpustené;

že si bol ranený, aby som mohol byť uzdravený;

že si bol učinený hriechom mojou hriešnosťou,aby som mohol byť učinený spravodlivým Tvojou spravodlivosťou;

SkryťVypnúť reklamu
reklama

že si zomrel mojou smrťou, aby som mohol prijať Tvoj život;

že si sa stal prekliatím, aby som mohol vojsť do požehnania;

že si strpel moju chudobu, aby som mohol mať podiel na Tvojej hojnosti;

že si niesol moju hanbu, aby som mohol mať podiel na Tvojej sláve;

že si strpel moje odmietnutie,aby som mohol získať Tvoje a Otcovo prijatie;

že si bol odrezaný smrťou, aby som mohol byť spojený s Bohom naveky;

že môj starý človek zomrel v Tebe, aby nový človek mohol ožiť vo mne.

Ľúbim Ťa!

A tento Ján píše vo svojom liste tým, ktorí sa stali otcami v Slove:

Vy ste spoznali toho, ktorý je od počiatku.

A otec je v Slove:

Svätý, svätý, svätý Pán Boh Vševládny, ktorý bol, ktorý je a ktorý príde.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hoden si, Pane a náš Bože, vziať slávu a česť a moc, lebo Ty si stvoril všetky veci, a pre Tvoju vôľu sú a boli stvorené.

Hoden si vziať knihu a otvoriť jej pečate, lebo si bol zabitý a vykúpil si nás Bohu svojou krvou z každého pokolenia a z každého jazyka, ľudu a národa a učinil si nás nášmu Bohu kráľmi a kňazmi, a budeme kraľovať na zemi.

Hoden je Baránok, Ten zabitý, vziať moc a bohatstvo a múdrosť a vládu a česť a slávu a dobrorečenie.

Sediacemu na tróne a Baránkovi dobrorečenie a česť a sláva a sila na veky vekov.

Spasenie nášmu Bohu, sediacemu na tróne, a Baránkovi! Amen.

Dobrorečenie a sláva a múdrosť a vďaka a česť a moc a vláda nášmu Bohu na veky vekov. Amen.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kráľovstvá sveta sa stali kráľovstvami nášho Pána a Jeho Krista, a bude kraľovať na veky vekov.

Ďakujeme Ti, Pane, Vševládny Bože, ktorý si a ktorý si bol a ktorý prídeš, pretože si prevzal svoju veľkú moc a kraľuješ.

Veľké a prepodivné sú Tvoje skutky, Pane, Vševládny Bože, spravodlivé a pravdivé sú Tvoje cesty, ó, Kráľ svätých!

Kto by sa Teba nebál, ó, Pane, a neoslavoval Tvojho Mena?! Lebo Ty si sám jediný svätý; pretože všetky národy prídu a budú sa klaňať pred Tebou, lebo sú zjavené Tvoje spravodlivé súdy.

Hallelujah!

Spasenie a sláva a česť a moc Pánovi, nášmu Bohu, pretože pravdivé a spravodlivé sú Jeho súdy, lebo odsúdil veľkú smilnicu, ktorá porušovala zem svojim smilstvom, a pomstil krv svojich sluhov na jej ruke.

Hallelujah!

A jej dym vystupuje na veky vekov.

Amen, Hallelujah!

Hallelujah! Pretože prevzal kráľovstvo Pán, náš Boh, Ten Vševládny. Radujme sa a plesajme a vzdajme Jemu chválu, lebo prišla svadba Baránkova, a Jeho manželka sa prihotovila.

(A dalo sa jej, aby sa obliekla do čistého a nádherného kmentu, ktorým sú skutky spravodlivosti svätých.)

Verný a Pravdivý a v spravodlivosti súdi i bojuje. Slovo Božie. Kráľ kráľov a Pán pánov.

A Duch a nevesta hovoria:

Príď!

A ten, kto počuje, nech povie:

Príď!

A kto žízni, nech príde a kto chce, nech berie vodu života zadarmo.

Áno, príď, Pane Ježišu!

A tento Ján píše vo svojom liste tým, ktorí sa stali junákmi v Slove:

Vy ste zvíťazili nad tým Zlým!

A junák je v Slove:

Podľa Zákona v Deuteronomiu 28.58-59 je napísané: Ak nebudeš zachovávať a činiť všetky slová tohto zákona, ktoré sú napísané v tejto knihe, aby si sa bál toho veleslávneho mena hrozného, Pána svojho Boha, vtedy budú biť teba i tvoje semeno: podivné rany, veľké rany stále a zlé nemoci trvanlivé.

Ale, podľa slova v liste Galaťanom 3.13: Kristus mňa vykúpil spod prekliatia zákona tým, že sám sa stal za mňa prekliatím, lebo je napísané:

Prekliaty každý, kto visí na dreve.

Preto som ja i moje potomstvo: slobodní od podivných veľkých rán stálych a zlých nemocí trvanlivých.

A podľa slova Galaťanom 3.14: V Kristu Ježišovi na mňa prešlo požehnanie Abrahámovo, a dostal som zasľúbenie Ducha skrze vieru.

Preto nemám ducha bojazlivosti, ale mám ducha moci, lásky a zdravého rozumu!

A preto som požehnaný vo všetkých veciach:

povýšením, zdravím, reproduktívnosťou, prosperitou, víťazstvom, Božou priazňou a Božím priateľstvom!

Prehlasujem vo viere istotu v Božiu ochranu:

Žiadna zbraň, učinená proti mne, nebude úspešná a každý jazyk, ktorý povstáva proti mne na súde: odsudzujem!

Toto je moje dedičstvo ako služobníka Pána Ježiša a všetka moja spravodlivosť je od môjho Pána: Krista Ježiša!

Ak sú ľudia, ktorí hovorili alebo sa modlili proti mne, alebo sa mi snažili uškodiť, alebo takí, ktorí ma odmietli: odpúšťam im /vymenuj ľudí ak ich poznáš/!

Odpustil som a prajem im požehnanie v Mene Pána Ježiša!

Prehlasujem teraz, ó, Pane Ježišu, že Ty a len Ty sám si mojím Bohom a okrem Teba nie je iný, spravodlivý Boh a Spasiteľ - Otec, Syn, Duch: uctievam Ťa!

Dnes sa Ti opäť podriaďujem v bezvýhradnej, úplnej poslušnosti!

Podriadiac sa Ti Pane Ježišu robím tak, ako nariaďuje Tvoje slovo!

Staviam sa diablovi na odpor:

všetkým jeho tlakom, jeho útokom, jeho klamstvám a každému nástroju a prostriedku, ktorý by chcel použiť proti mne! Nepoddávam sa mu! Sprotivujem sa mu, vyháňam ho a vylučujem ho odo mňa v Mene Ježiš!

Odmietam a odvrhujem najmä:

choroby, slabosti, infekcie, bolesti, zápaly, nádory, alergie, vírusy, každú formu čarodejníctva a každý druh stresu /pomenuj akúkoľvek chorobu alebo ducha, ktorý na teba útočí/!

Nakoniec Ti Nebeský Otče ďakujem, že skrze obeť Pána Ježiša na kríži som vyšiel spod prekliatia a vošiel som do požehnania Abrahámovho, ktorého si požehnal vo všetkých veciach:

povýšením, zdravím, reproduktívnosťou, prosperitou, víťazstvom, Božou priazňou a Božím priateľstvom!

Áno, tento Ján písal vo svojom liste, dieťatkám v Slove:

Vy ste spoznali Otca.

Dieťa žije v Slove:

Ďakujem Svätý Otče, za krv Pána Ježiša:

skrze ktorú som vykúpený z ruky diabla;

skrze ktorú sú všetky moje hriechy odpustené;

skrze ktorú som neustále očisťovaný od každého hriechu;

skrze ktorú som ospravedlnený, učinený spravodlivým tak, ako keby som nikdy nezhrešil;

skrze ktorú som posvätený, učinený svätým, oddeleným pre Boha;

skrze ktorú mám smelosť vojsť do prítomnosti Božej;

ktorá v nebi, neustále volá k Tebe Otče, v môj prospech!

Áno, tento Ján písal vo svojom liste, otcom v Slove:

Vy ste spoznali toho, ktorý je od počiatku.

Otec žije v Slove:

Verím v moc Ježišovej krvi a preto mi nie je nič nemožné.

Oslavujem Baránkovu krv:

pre jej odpúšťajúcu moc,

pre jej očisťujúcu moc,

pre jej oslobodzujúcu moc,

pre jej víťaznú moc,

pre jej obnovujúcu moc,

pre jej ochrannú moc.

Oslavujem Baránkovu krv:

ktorá prikrýva všetky moje hriechy, takže ich už nie je vidieť;

ktorá zmýva všetky moje hriechy, takže zbeliem ako sneh;

ktorá má silu ma vytrhnúť z každej neslobody a z reťaze hriechu;

ktorá je silnejšia ako moja krv a dotvára ma k obrazu - Božiemu obrazu;

ktorá víťazí nad všetkými mocnosťami, ktoré ma chcú utláčať, nad každou nepriateľskou mocou;

ktorá ma chráni pred zákernými útokmi nepriateľa, a ktorá mi chystá svadobné šaty.

Oslavujem Baránkovu krv, ktorá všetko, všetko činí nové!

Áno, tento Ján písal vo svojom liste, junákom v Slove:

Vy ste silní, Božie slovo zostáva vo vás a zvíťazili ste nad tým Zlým.

Junák žije v Slove:

Moje telo je chrámom Svätého Ducha, vykúpené, očistené a posvätené krvou Ježiša!

Moje údy, časti môjho tela sú nástrojmi spravodlivosti, odovzdané Bohu k Jeho službe a k Jeho sláve!

Diabol nemá vo mne žiadne miesto, žiadnu moc nado mnou, žiadne nevyriešené nároky na mňa.

Všetko bolo vyriešené krvou Ježiša!

Premáham satana krvou Baránka a slovom môjho svedectva a nemilujem svoju dušu až po smrť!

Moje telo je pre Pána a Pán je pre moje telo!

Preto nemilujeme svet, ani to, čo je vo svete:

žiadostivosť tela, žiadostivosť očí či vystatovačná pýcha.

Svet sa pominie i so svojimi žiadosťami, ale kto plní Božiu vôľu, zostáva naveky. A kto iný je tým, kto víťazí nad svetom ako ten, kto verí:

Ježiš je Syn Boží?!

On je ten, ktorý prišiel skrze vodu a krv, Ježiš Kristus. Pretože Duch je, ktorý svedčí, lebo Duch je pravda. A traja sú, ktorí svedčia na nebi:

Otec, Slovo a Svätý Duch.

A tí traja sú jedno. 

A traja sú, ktorí svedčia na zemi:

Duch, Voda a Krv.

A tí traja sú v jedno. 

A toto je to svedectvo:

Boh nám dal večný život, a ten život je v Jeho Synovi.

Ten, kto má Syna, má život!

Kto nemá Syna Božieho, nemá života!

Ak prijímame svedectvo ľudí, svedectvo Boha je väčšie. Lebo toto je to svedectvo Božie, ktoré dosvedčil o svojom Synovi. A ten, kto verí v Syna Božieho, má svedectvo sám v sebe.

To napísal Ján veriacim v meno Syna Božieho, aby sme vedeli, že máme večný život veriac v Jeho meno:

Jehošua – Ježiš.

Spracované v Duchu Písma Božieho – 66 kníh Svätej Biblie.

Milan Lehotský

Milan Lehotský

Bloger 
  • Počet článkov:  98
  •  | 
  • Páči sa:  3x

staviteľ domu holubice na základe prijatia lásky k pravde Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu